środa, 27 września 2017

Erasmus - mój wyjazd na praktyki

Hejka Wszystkim.
Dziś w nocy wyjeżdzam wraz z moją klasą do Warszawy, gdzie bedziemy oczekiwali na nasz samolot do Portugalii. Lecimy na przesiadkę przez Frankfurt. Moja szkoła bierze udział w projektach unijnych dzięki, którym możemy mieć praktyki w innym kraju. Moja klasa trafiła na Lizbone. Spędzimy tam 16 dni z czego 10 spędzimy na pratykach zawodowych (jako przewodnicy,pracownicy recepcji, biur itp) a 6 dni my różne wycieczki i zwiedzanie Lizbony. Projek ten jest całkowicie darmowy dla jego uczestniów. Co do wyjazdu mam sporo obaw,że nie poradzę sobie z językiem, będzie ciężko. Każdy z nas będzie w parach jezdził do miejsc pracy. Osobiście jeszcze nie wiem gdzie zostanę przydzielona. Takie formy praktyk są bardzo ciekawe, ponieważ mamy po nich kolejny papierek do CV. Ja jestem już prawie spakowana, postaram się dodawać Wam posty na miejscu ale jak się nie uda to dodam po przyjezdzie. 

Czy ktoś z Was był na takim wyjezdzie albo się wybiera ?

 Walizka z pakowana. Myślałam,że będę miała nadwagę a mam niedowagę haha ale się cieszę więcej pamiątek i słodkości będę mogła zabrać z Lizbony.
Jedna kosmetyczka spakowana, jeszcze czeka na mnie druga.
  Zabieram ze sobą kieszonkowe rozmówki, w razie gdybym nie umiała czegoś powiedzie. Te mają bardzo fajną czcionkę oraz jestem bardzo zadowolona,że posiadają wymowę.
Miłego dnia !

1 komentarz: