środa, 11 lipca 2018

Nagrody za aktywność fizyczną - karta multisport

Cześć, dziś przychodzę do Was z innym postem, a mianowicie informacyjnym. Jestem użytkowniczką karty multisport od przeszło 2-ch lat. W każdym sezonie letnim firma oferuje różne dodatkowe atrakcje dla posiadaczy ich kart. W poprzednim roku użytkownicy dostali po dwa bilety do kina w miesiącach lipiec - sierpień. A w tym roku stworzyli grę, polega ona na wykonywaniu różnych zadań i zbieraniu punktów, które później wymienia się na nagrody. Piszę o tym posta ponieważ sama o tym nie wiedziałam, dopóki nie weszłam na moje konto sprawdzając gdzie mogę ćwiczyć. Gra trwa od 1.07.2018 do 31.08.2018 czyli do końca wakacji. Jeśli jest ktoś z Was użytkownikiem, to proponuję wziąć udział w grze, bo można przez swoją aktywność fizyczną i nie tylko otrzymać ciekawe nagrody. Ja zamierzam, wymienić wszystkie moje punkty na bilety do kina, bo tylko to mnie najbardziej interesuje. Poniżej opiszę Wam jakie są zadania oraz możliwe nagrody. Wprawdzie każdy może sprawdzić to w swoim koncie (jeśli takie posiadacie), ale jeśli już to czytacie, to będziecie mieli wszystkie informacje w tym poście. Bardzo podoba mi się idea gry, w której poprzez chodzenie na siłownię, basen lub na fitness zyskujemy punkty. Oprócz tego mamy dostęp do bardzo ciekawych i edukacyjnych artykułów dotyczących sportu oraz zdrowego żywienia. Cieszę się, że Benefit dba o swoich użytkowników w ten sposób i wie, że nie tylko aktywność fizyczna jest dla nich dobra. Organizm zasługuje na przerwę tak samo jak nasz mózg.

Zadania za punkty:
- dołączenie do gry +100pk
- wyrażenie dodatkowych zgód +60pkt
- codzienne logowanie +5pkt
- quiz +120 pkt (jeśli odpowie się na 3 pytania, podparte artykułem)
- artykuły +100pkt
- za aktywność fizyczną, raz dziennie użycie karty Multisport +40pkt
- za 25 dni w grze +200pkt
- za każdego zaproszonego przyjaciela +150pkt (max 750pkt)

Nagrody:
- voucher'y do wszystkich sieci kin 
- audiobooki, ebooki
- karty podarunkowe do Empik'a
- losy w konkursach
- wspieranie akcji charytatywnej
oraz inne

A co wy myślicie o tej grze ? Słyszeliście, a może bierzecie udział ?
Miłego Wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz