czwartek, 26 października 2017

Miejsce Święte - Fatima

Hej Wszystkim !
Wracam do Was z kolejnym postem z Portugalii, tym razm pokażę Wam Fatimę. Zwiedzaliśmy go pierwszego dnia w sobotę. W prawdzie spodziewałąm się czegoś wiecej po tak znanym miejscu. z
Z zewnątrz wygląda ładnie, podoba mi się. Wnętrze kościoła nie zrobiło na mnie wrażenia. Moja osiedlowa parafia wygląda lepiej ale to moja subiektywna ocena.Miłym zaskoczeniem było,że w sklepiku można znaleźć ulotki w języku polskim. Dla babć i dla samej siebie kupiłam przywieszki z wizerunkiem Matki Boskiej Fatimskiej. Wielkim zaskoczeniem było dla mnie, jak zobaczyłam cały pas przeznaczony dla ludzi idących do kościoła na kolanach. Nigdy tegonie widziałam.Do dziś mnie zastanawia dlaczego ludzie wrzucają woskowe świece do ognia. Może wiecie ?
Co Wy myslicie na temat Fatimy, może byliście ?



Tak wyglądał nasz prowiant. Niesamowite zaskoczenie ! W polsce dostajemy zazwyczaj jedną bułkę z serem, drugą z szynką, jabłko oraz wodę a tu ? Dostaliśmy ciastko francuskie (taki warkocz klonowy z Lidla), dwa soczki o smaku mango, wodę, chipsy solone, dwa jabłka oraz dwie kanapki jedna z pastą z tuńczyka a druga z czymś ala pierś z kurczaka z sosami ! Wielka różnica.
Dobrej Nocy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz