niedziela, 12 listopada 2017

Kino na obcasach

Hejka.
W ostatni czwartek wraz z moją rodzinką pojechaliśmy do kina na bardzo kobiece wydarzenie. Minowicie "Kino na obcasach" w Multikinie. Dzisiejszy post jest bardziej skierowany do żeńskiej strony moich czytelników. Po raz pierwszy byłam na takim seansie. Takie spotkanie w babskim gronie odbywa się raz w miesiącu, gdzie możemy zobaczyć jakiś film przedpremierowo. W tym wydaniu były "Listy do M 3". Na powitanie wszystkie uczestniczki dostały po małym kinder bueno, następnie torby od CCC. Wchodząc na sale witali nas różni sponsorzy ze swoimi ulotkami, rabatami i gratisami. Po zajęciu miejsc, prowadząca przeprowadziła kilba bradzo fajnych konkursów z bardzo ciekawymi nagrodami. Można było wygrać 100 zł na asortyment w CCC, 100 zł na depilacje laserową, ksiażki, kuferek z asortymentem do robienia paznokci hybrydowych oraz batony z biletami do kina od kinder bueno. Ja nie bardzo lubię się udzielć w takich rzecach, choć nagrody bardzo zachęcały. Po konkursach była prezentacja sponsorów i projekcja filmu. W prawdzie bardzo mi się podobał film, choć jego poprzednie części uważam za lepsze. Bardzo się w niektórych momentach uśmiałam ale też potrafił mnie wzruszyć. Jesli jeszcze nie byliście w kinie to bardzo polecam. Ten film jest dobrym wprowadzeniem w świąteczny klimat, który coraz bliżej się do nas zbliża.

Czy któraś z Was była na takim wydarzeniu lub planuje pójść ?

Ja zamierzam w przyszłości częściej na takiego typu wydarzenia chodzić gdyz moża poznać wiele ciekawych nowości na rynku.




Miłego Wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz