środa, 22 stycznia 2020

2 zł za pełnowymiarowy produkt - Rossmann

Ostatnio bardzo często chodzę do osiedlowego Rossmanna, a są w nim genialne przeceny. Nie jest to jednorazowa akcja promocyjna, tylko codziennie są inne oferty. Można upolować genialne produkty za śmieszne pieniądze, a produkty są pełnowymiarowe. Nie są to tylko kosmetyki, ale również elektryczne szczoteczki, skarpetki, majtki, suplementy diety, jedzenie, a nawet dekoracje do domu. Produkty te mają dobrą datę ważności, nie są przeterminowane, a ich cena wynika z uszkodzeń opakowania lub go brak. Oprócz pokazanych produktów zakupiłam jeszcze farbę do włosów za 1,99 zł.
Kupiłam dwie pianki do mycia twarzy z Under Twenty za 3,00 zł każda. Ich normalna cena to 17,99 zł. Pianka jest z kwasem migdałowym 1,1% oraz zawiera liście mięty. Ma bardzo przyjemny zapach, trochę przypomina mi dojrzałe arbuzy. Dobrze myje, stosuję ją codziennie rano, jednak do zmywania makijażu lepszym sposobem będzie żel.
Następnym produktem była wygładzająca maseczka do twarzy z brokatem od Eveline. Wprawdzie jeszcze jej nie używałam, ale żal nie wziąć za 0,50 groszy, jej normalna cena to 2,99 zł.
Kupiłam również pędzelek do makijażu za 2,00 zł. To nawet taniej niż jakbym zamówiła go z Aliexpress.
Odżywka w piance z wyciągiem z bursztynu z Jantar. Genialnie działa na moje włosy, dobrze je nawilża, jednak różnicy w przetłuszczaniu nie widzę. Cena z promocji to 2,00 zł, a normalna to 12,29 zł. Drugim produktem jest spray do stóp przeciw brzydkim zapachom. Kupiłam go, jak widać na zdjęciu za 1,00 zł, a jego cena regularna to 9,99 zł.
Dla mojej rodzinki kupiłam hennę do brwi za 0,50 gr, a normalnie dałyby za nią 2,99 zł.
Kupiłam również sztuczny śnieg, przyda mi się do dekoracji, a za 0,99 groszy to, czemu nie.
Farby fosforyzujące w ciemności, jak je zobaczyłam, to stwierdziłam, że mogą być super do jakiejś sesji zdjęciowej lub na imprezę. W zestawie są trzy tubki w kolorze żółtym, różowym i filetowym za 4,99 zł. Nie znalazłam jednak ceny oryginalnej.
Kolejnym produktem jest maska do włosów suchych i łamliwych, ma za zadanie je nawilżyć, rewitalizować, wygładzić, dodać blasku i witalności. Kupiłam ją za 3,00 zł, normalnie kosztuje 19,99 zł. Bardzo dobrze sprawdziła się na moich włosach, nawilżyła i wygładziła, tak jak powinna.
Korektor z L'oreal Infaillible 24h Concealer Pomade. Kupiłam go za 8,00 ziko, a jego normalna cena to ok. 24,00 zł. Całkiem dobre ma krycie.
Genialnym wyborem było również kupienie zapachu do pokoju o zapachu magnolii i białych kwiatów. Przepięknie, ręcznie wykonany kwiat, który nasiąka olejkiem, który wydziela cudowny zapach w całym domu. Jest to zapach bardzo intensywny I piękny. Kupiłam go za 2,00 zł i jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Oryginalna cena 12,99 zł do wyboru jest jeszcze w kolorze zielonym.

Kupiłam dwa olejki do kąpieli po 1,00 zł każdy. Wprawdzie nie mam wanny, by ich użyć, jednak świetnie mi się sprawdzają do peelingu, który przygotowuję sama. Ich normalna cena to 6,99 zł.
To jest jeden z najlepszych moich łupów! Jest to retinol, który kupiłam za całe 5,00 zł. Nigdy wcześniej nie używałam takiego produktu, a dziś nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez niego. Uwielbiam dbać o moją skórę, a ten produkt jest po prostu genialny. Przed jego zastosowaniem, miałam kilka widocznych płytkich zmarszczek, kilka blizn po trądziku oraz kilka wyprysków na twarzy. Wystarczyła jedna noc, bym widziała niesamowitą poprawę. Jego normalna cena to od 15,00 do 20,00 zł. Używając retinolu, należy pamiętać o stosowaniu kremów z filtrem, ponieważ, można nabawić się poparzenia słonecznego na twarzy.
Trafiłam nawet na naklejki do twarzy, chciałam je jakiś czas temu zamówić z Aliexpress, ale po przekalkulowaniu w Rossmannie na promocji się bardziej opłacało. Zapłaciłam 3 zł, w chinach bym zapłaciła podobnie lub minimalnie mniej, ale czekałabym ok. miesiąc. Ich normalna cena to 14,99 zł.

Jeśli lubicie takie posty, to dajcie mi znać w komentarzach.

1 komentarz:

  1. 5 best youtube channel for vip streaming
    I found the channel for Vip Streamer in mp3 to youtube 2017 to be one of the most interesting and insightful ones I've played on. For me, Vip Streamer is a simple, simple and

    OdpowiedzUsuń