piątek, 19 maja 2017

Prezenty na 18-ste urodziny

Hej Kochani.
Jakiś czas mnie nie było ale chciała bym Was zainspirować, co można kupić na prezent dla bliskiej osoby lub dla dalszej. Od moich urodzin minął już ponad miesiąc, jak to szybko zleciało. 4 maja wraz z przyjaciółkami i chłopakiem wyprawiliśmy impreze urodzinową w klubie dla naszych znajomych. Oprócz 18-stki w klubie miałam jeszcze rodzinną w domu. Nie byłam pozytywnie nastawiona do rodzinnej ale udało mi się nawiązać lepszy kontakt z chrzestną i jestem mega zadowolona. Wracając do tematu posta chcę Wam pokazać co dostałam na urodziny. Liczyłam,że dostanę śmieszne prezenty, bardziej zboczone ale moi znajomi mnie pozytywnie zaskoczyli. Nie przedłużająć oto co dostałam.


Słodycze -one są dobre na każdą okazję !

Ja osobiście uwielbiam mangę i pocky więc jestem mega zadowolona.

Dostałam prześliczną kartkę ze świnką oraz głośnik. Odrazu przypomina mi się biuro podróży, w którym miałam praktyki. Było tam pełno świnek !

Dostałam pluszaka Sebastiana bym zawsze ,któregoś z moich Sebusiów miała przy sobie oraz maseczki bym się zreoaksowała.

Karty podarunkowe- jak nie wiecie co kupić, to one są dobrą alternatywą.

Wosk z Yankee Candle,polskie pocky, sługopis z Totoro, czekoladę do fondue.

Więcej słodyczy.

Od mamy dostałam 18-ście róż, oraz piękny naszyjnik celebrytkę z koniczynką a od mojego chłopaka celebrytkę serduszko.

Kilka kartek *o*

Dwie prześliczne bransoletki.

Białą herbatkę,lakiery do paznokci,czekolady,pędzelek do pyłków oraz błyszczyk.

Zestaw do hybryd.

Alkohol jak przystało na 18-ste urodziny.

Miłego Dnia !

7 komentarzy:

  1. Na urodzinki i to szczególnie te 18nastę można kupić dosłownie wszystko! Ja jednak wolę jakieś śmieszne prezenty :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w planach jeszcze zakup takiej gry https://4gift.pl/gadzety/na-impreze/alkoholowe-gry Propozycji jest całkiem sporo i nie ukrywam, że mam mały kłopot, aby wybrać tą jedną i konkretną. Wydaje mi się, że taki gadżet się spodoba, ponieważ będzie bardzo funkcjonalny na późniejsze imprezy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra alkoholowa jest świetnym pomysłem, ja wiele razy kupowałam różne na prezent dla znajomych. Zawsze był trafiony i używany do dziś, szczególnie ruletka. :)

      Usuń
  3. Ha, taka gra to super pomysł! A co do prezentu to chyba najlepiej się dowiedzieć co dana osoba chce lub lubi.Moja przyjaciółka na przykład dostała takie klapki https://butymodne.pl/pozostale-klapki-damskie-guma-c19915.f116.html plus masę ciuchów, bo po prostu jest wielką fanką mody. Oj cieszyła się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zawsze warto dowiedzieć się co lui osoba obdarowywana, by była zadowolona w 100% :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. A może dobrym pomysłem na taki prezent będą jakieś dobrej jakości akcesoria do konsoli? Z tego co widzę to tutaj https://royal-price.pl/ mają spory asortyment takich produktów, więc wydaje mi się, że warto jest do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń