niedziela, 16 kwietnia 2017

Ulubione Seriale

W dzisiejszym poście chcę poruszyć kwestie seriali. Nie wiem czy wiecie ale bardzo je lubię ,szczególnie gdy są z morderstwami, zagadkami. Wolę je od filmów bo przez dłuższy czas mogę towarzyszyć bohaterom w ich życiu,które potrafi nieźle wciągnąć.Chcę Wam pokazać moje ulubione seriale,które zawładnęły moim sercem. Niektóre oglądam z olecenia mojego chłopaka i szczerze bardzo je lubię ! Może ktoś ogląda te same serie co ja ? Pochwalcie się na dole albo jeśli znacie jakiś  godny polecenia, jestem otwarta na propozycje ^^ Kolejność będzie losowa bo trudno mi wybrać jeden ulubiony.

1. The Flash
Historia najszybszego człowieka na świecie.

2.Arrow
Po powrocie z bezldnej wyspy milioner, postanawia walczyć ze złem w jego mieście.


3. Awkward (Inna)
O tym serialu już pisałam na blog o Tu.


4. Pretty Little Liars
Historia pięciu przyjaciółek,które po stracie jednej z nich, dostają tajemnicze wiadomości od " -A"

 5. The Vampire Diaries 
Historia o wampirach. Bardziej realistyczna niż w Zmierzchu.

6. The Walking Dead
Apokalipsa zombie, co tu więcej pisać.

7. DC's Legends of Tomorrow
Historia o podróżach w czasie i droga do stania się legendami.

8. American Horror Story
Każdy sezon opowiada zamkniętą historię, z tymi samymi bohaterami.

9. CSI Kryminalne zagadki Miami

10. Skazany na Śmierć
Historia opowiada losy braci Scofield'ów w których jeden z nich zostaje skanazy na śmierć.

11. Dr. House

12. Nie Igraj z Aniołem
Telenovela o biednej dziewczynie,która zakochuje się w bogatym lekarzu.

13. Sherlock

14. Przyjaciele
Serial o losach paczki przyjaciół.

15. Jak Poznałem Waszą Matkę
Miłego Dnia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz