niedziela, 30 listopada 2014

Ulubieńcy Listopada

Hejka !
Listopad szybko zleciał i już mamy grudzień!
Za trzy tygodnie upragnione święta i wolne ! :D
Ale na przyjemności trzeba sobie zasłużyć.Już 8 grudnia mam próbne egzaminu T-T Jeszcze czeka mnie dużo testów,kartkówek i popraw,że to jakaś masakra. Przychodzę dziś do Was z Ulubieńcami miesiąca !

                                                            Ulubieńcy Filmowi 
                    Ulubionym filmem w tym miesiącu są Igrzyska Śmierci Kosogłos część 1.

                                                         Ulubieńcy Muzyczni
                                 Zakochałam się w piosence Taylor Swift "Blank Space"


                                                         Ulubieńcy Kosmetyczni
W tym miesiącu bardzo potrzebowałam kremu do rąk oraz masełka. Miałam strasznie  popękane usta i suche dłonie. Masełko z Bielendy jest niesamowite ! Nawilża usta,zostawia na nich długotrwały smak danego owocu u mnie to była malina oraz ślicznie pachnie. Bardzo go polecam na mroźne dni ^^
 

                                                              Ulubieńcy Animowani 
   W końcu miałam czas by zacząć jakąś serię kiedyś porzuconą ^^ A jest nią Guilty Crown bardzo mi się podoba to anime a jestem dopiero na 6 odcinku :D

                    

                                                                    Miłego Dnia !            

2 komentarze: