wtorek, 2 grudnia 2014

List do ...

Hejka !
Postanowiłam dołączyć do projektu,który stworzyła Różowa Klara pt: "Grudzień w słowach". Pierwszy raz będę brała udział w takiej akcji ale widziałam już kilka bardzo ciekawych na jej blogu ^^
Pierwszym moim skojarzeniem dokończającym nazwę posta był list do Mikołaja.Pewnie nie tylko mi on się kojarzy z nadchodzącymi Świętami ^^ Jak byłam mała zawsze pisałam do niego list i wkładałam pod poduszkę.Zawsze wybierałam masę zabawek z katalogów,które rozdawali przed wigilią.Nadal robię sobie listę co bym chciała dostać w danym roku ale zostaje ona u mnie.Prezenty się zmienił z czasem, zabawki zaczęłam wymieniać na kosmetyki,mangi,książki,elektronikę (w magiczny sposób wszystko mi się psuje) xD
Jak jest z Wami piszecie bądź pisaliście kiedyś listy do Świętego Mikołaja co chcieli byście dostać ??


Drogi Mikołaju !
Ten rok bardzo szybko zleciał i nadszedł magiczny okres oczekiwania jakim jest  grudzień.W tym najwspanialszym miesiącu ludzie okazują sobie wsparcie ,bliskość,przebaczenie.Ten czas nie jest tylko po to by odliczać dni do Wigili kiedy się prezenty dostanie tu jest głębszy sens.Na prezenty trzeba sobie zasłużyć!Trzeba być dobrym przez cały rok^^ Zawsze można nadrobić stracony czas i teraz to nadrobić^^ Zamierzam sprawić by te Święta były wyjątkowe dla mnie,mojej rodziny,przyjaciół oraz moich czytelników.A teraz skoro już napisałam moje "plany" to przejdę do listy prezentów,które chciała bym otrzymać :3 Książkę Pretty Little Liars,kontynuacje mangi Ao haru ride,perfumy adidasa,lustrzankę.
~Chiyo 
 

4 komentarze:

  1. Moja przygoda z pisaniem a właściwie rysowaniem listów skończyła się niestety bardzo szybko, bo w przedszkolu :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dawna nie wieżę w Mikołaja ale nadal lubię pisać do niego listy :)

      Usuń
  2. Książka i Manga to wspaniałe prezenty :). Trzymam kciuki za Mikołaja

    OdpowiedzUsuń