sobota, 6 grudnia 2014

Próbne egzaminy

Hejka !
Już w poniedziałek zaczynają się próbne egzaminy.Nie odczuwam stresu ani nic takiego chcę napisać go na luzie by się za bardzo nie przejmować ^^ Pierwszego dnia mam przedmioty humanistyczne wiec sądzę,że pójdą mi dobrze (oby) a po napisaniu ich muszę iść na pogrzeb dziadka,który zmarł mi w tym tygodniu :( Nie lubię takich uroczystości,wolę te radośniejsze zresztą jak chyba każdy.Trzymajcie za mnie kciuki a osobą,które też mają próbne egzaminy życzę powodzenia !
                                                       Chcę z powrotem do Bułgarii !
                                                                         Miłej soboty !

3 komentarze:

  1. No ja w poniedziałek te mam próbny egzamin. ale zawodowy^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ! :) bardzo chętnie i miło mi,że Ci się podoba ^^

      Usuń
  2. Też chętnie bym wróciła do Bulgarii ;)

    OdpowiedzUsuń