piątek, 19 grudnia 2014

Wigilia klasowa

Hejka !
Wczoraj byłam na wigilii klasowe ^^ W tym roku to była moja ostatnia i najlepsza wigilia w gimnazjum.Szkoda,że była taka krótka T-T Bardzo miło spędziliśmy ten czas :3 Z koleżankami wymieniłyśmy się prezentami tak jak kartkami post niżej ^^
A to prezenty,które dostałam:
               



 Śliczna kula śnieżna od kolegi ^^
       




Dziewczyny wszystko ślicznie zapakowały :*
                                                                       



Czekoladaaa
                                                       






      Perfumy Adidasa :3
                                                                   




Czytnik Kart ;3
                                                                   




Książkę PLL <3
                   




    Świeczki zapachowe
Fasolki ^^






Po wigilii poszłyśmy porobić sobie kilka zdjęć ^^



               





     Mój wczorajszy strój :D
 Założyłam czerwoną bluzkę ponieważ kojarzy mi się ze świętami.















A jak Wam się udała wigilia klasowa ? Co dostaliście ?
Miłego Dnia Kochani !










1 komentarz:

  1. Jak wróciła moja siostrzenica ze szkoły to stwierdziłam, ze żałuję, ze już skończyłam szkołę :)

    OdpowiedzUsuń