środa, 18 października 2017

Moje łupy z primarka i sklepu Disney'a

Hejka kochanii.
Wróciłam już z Portugalii i przygotowuję dla Was posty z tego cudownego kraju. Dziś chcę Wam opowiedzieć o moich zakupach w dwóch przecudownych sklepach, w których się zakochałam. Każdy kto ogląda youtube szczególnie dziewczyny pewnie znają sieciówkę "Primark" i powiem wam,że skradła moje serce ! Jesli jeszcze nie trafiliście tam to bardzo polecam. Jestem mega szczęśliwa,że miałąm możliwość w końcu do niej zajżeć ! Od samego wejścia zauroczyły mnie prześliczne sweterki, z działu na dział byłam coraz bardziej wniebowzięta haha. W tym poscie chcę Wam pokazać co kupiłam dla siebie. Gdyby nie ten sklep pewnie wróciła bym z większa gotówką haha. Jak zapewne wiecie bądź nie primark jest tanim sklepem (może nie wszystko się opłaca jak się poprzelicza na nasza walutę). Przejdę do rzeczy,które kupiłam.


1. Bielizna- jestem z niej najbardziej zadowolona. Bardzo długo szukałam ślicznego kompletu bielizny i znalazłąm właśnie w primarku. Cena za stringi ze stanikiem to 5 euro (przeliczając to około 20 zł nawet nie). Tak więc to bardzo tanio za bieliznę nawet dobrej jakości ! 

Warto patrzeć na przeceny, gdzyż stanik fioletowy kupiłam za 2euro zamiast 7 euro !



2. Przeurocza kosmetyczka czuję jak w moim serduszku od nowa budzi się dziecko. Czy nie jest słodka ? Jej koszt to 8euro (ok.32 zł ? ).

3. Jak ją zobaczyłam to stwierdzilam,że musze ją kupić ! Przecudowny kolor, na żywo wygląda jeszcze lepiej ! Kosztowała 10euro (ok. 40 zł).

4. Baletki klasyczne były za 4 euro więc je kupiłam bo napewno się przydadzą !

5.Na tego chockera czaiłam się podczas 2-ch wizyt hah. W końcu dałam się pokusie i jest mój !

6. Moim najlepszym zakupem jest ten przecudowny Stich *o* Był na przecenie z 30 euro na 17-ście ! Musiał trafić w moje ręce ! Jest jedną z moich ulubionych postaci z Disney'a ! 



 
Oprócz tego kupiłam jeszcze dużą torbę na zakupy oraz koszulę niestety nie miałam jak Wam jej pokazać. Mogę zdradzić,że z moim ukochanym planujemy krótki wypad do Londynu, w celu odwiedzenia primarka oraz pozwiedzania.Jesli Wam się podobał post to dajcie znać ,bym wiedziała czy pisać kolejny w przyszłości !
Miłego wieczoru !

2 komentarze:

  1. Za każdym razem, kiedy jestem w Anglii - muszę wydać fortunę w Disney Store. Gratuluję upolownego Sticha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* O a co kupujesz zazwyczaj ? Pochwal się, jestem bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń