niedziela, 5 marca 2017

Ulubieńcy Lutego 2017

Dziś przychodzę z ulubieńami ostatniego miesiąca. Dużo się działo w tak,którkim miesiąu jakim jest luty ale cieszę się,że już koniec bo coraz bliżej wakaji ! Zima już ucieka z naszego kraju i mam nadzieję,że nie zawróci haha. Ostatnio nic się na blogu nie pojawiało bo nie mogłam się za to zabrać, jakiegoś lenia dostałam.Mam nadzieję,że moi ulubieńcy Wam się spodobają ^^ 
Zapraszam do czytani.

Muzyczni

Corinne Bailey Rae - The Scientist 

Ed Sheeran - Shape of You

Kosmetyczni

Podczas pobytu w Warszawie,weszłam do Bath and Body Works i kupiłam dwa żele antybakteryjne i krem do rąk. Pachną przecudownie ! 
Zapachy: krem jest o zapachu wanilii, a żele to Pink Chiffon oraz Winter Candy Apple

Oraz perfumy z firmy Avon, w której jestem konsultantką o nazwie Viva la vita. Zapach po prostu zawładną moim sercem.

Wydarzenie

Najlepszym wydarzenie był koncert Alana Walkera oraz pójście do kina na "Ciemniejszą Stronę Greya"


Wielką furorę zrobiły też poczkówki i paczki,których dostałam bardzo duzo w tym miesiącu. O jednej jeszcze pojawi się tu post ^^

Miłej Niedzieli ^^

3 komentarze:

  1. Super ulubieńcy! Lubię takie posty :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ten Cover The Scientist <3

    OdpowiedzUsuń