niedziela, 19 lutego 2017

Pocztówko mania

Hejka
Wraz z nowym rokiem wróciłam do wysyłania pocztówek zagranicę. Zapomniaam, jaka frajdę mi to dawniej dawało.Gdy otwierasz skrzynkę, a w niej leży pocztówka z innego kraju.Ten zaciesz na twarzy jest strudny do opisania.Nie tylko dostawanie jest cudowne ale także wysyłanie, dobieranie pocztówki do upodobań odbiorcy.Wciągnęłam się w to na maxa.Taki sposób poznawania nowych osób jest dla mnie ciekawszy, niż poznawanie przez facebook'a. W tym miesiącu dostałam śliczną pocztówkę z Rosji,Taiwanu oraz Tajlandii.

Teraz robie paczuszkę do nowej znajomej z Tailandii.Mam nadzieję,że jej się spodoba^^
Jeszcze tylko muszę iść na zakupy by kupić trochę słodyczy i odwiedzić pocztę ^^


Tak wygląda moja paczuszka dla Wow ( skrót od imienia).
Miłego Dnia ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz