poniedziałek, 13 lutego 2017

Jedziemy na koncert | Alan Walker |

Cześć Wszystkim
Jutro jest mój szczęśliwy dzień ! Wraz z moim chłopakiem i przyjaciółkami jedziemy do Warszawy na koncert Alan'a Walkera ! Jestem mega podekscytowana ponieważ nigdy nie byłam na koncercie a w dodatku w stolicy byłam gdy miałam 10 lat.Bardzo chciałam jechać na jego koncert bo lubię jego muzykę. Kawałek "Alone" mogę słuchać w kółko i w kółko,aż do znudzenia,które nie następuje.Idealnie się złożyło,że norweski dj ma koncert 14 lutego więc mam urozmaicony dzień zakochanych z moim ukochanym ! Strasznie nie mogę się doczekać.Pomimo faktu,że przed wycieczką muszę iść do szkoły, nie psuje mi to humoru. W planach mieliśmy nocowanie w stolicy,które niestety nie wyszło bo zapowiedzieli nam dużo sprawdzianów. Mam nadzieję,że uda mi się porobić masę zdjęć. 

Miłego Dnia ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz