niedziela, 12 lutego 2017

Listonosz powoduje uśmiech na twarzy

Hej Kochani
Dziś pościk o paczce,która przyszła do mnie prosto z Japonii. Razem z przyjacielem wysyłamy sobie paczki,pocztówki w miarę możliwości co miesiąc. Wysyłamy sobie pzeróżne rzeczy związane z kulturą, sztuką, jedzeniem i inne pierdółki. W tym miesiącu dostałam magazyny z japońską moda oraz restauracjami, słodycze oraz zdjęcia. Bardzo lubię japońskie magazyny bo jest w nich masa inspirujących zdjęć. Jeden z moich ulubionych tytułów to " VIVI". Ze słodyczy dostałam małe czekoladki,które są bardzo słodkie i rozpływają sie w ustach, cukierki o smaku sody (bardzo dobre choć strasznie śmierdzą) oraz coś co przypomina mi suszone mięso jak z Simsów haha ale jest to chyba ryba w miodzie choć pewna nie jestem.






Miłej niedzieli ^^

2 komentarze:

  1. Świetne rzeczy , sama bym chciała je wypróbować :) Kto wie , może kiedyś będę miała okazje. Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta suszona ryba czy coś nie jest dobra haha ale trzymam kciuki bys miała kiedyś taką możliwość ^^
      Pozdrawiam ^^

      Usuń