piątek, 7 listopada 2014

Ulubieńcy Miesiąca

Hejka !
Mam dla Was dzisiaj ulubieńców października.Czas bardzo szybko mi mija niedługo egzamin próbny i święta xD Mam nadzieję,że Wam się spodobają ^^
Miałam ich dodać na koniec października ale nie miałam czasu :(
   
                                                            Ulubieńcy Pocztówkowi ^^
                                                               z Paryża i Ukrainy
                                                          Ulubieńcy Muzyczni ^^
                                  zakochałam się w tej piosence odrazu po jej usłyszeniu <3
                                                            Ulubieńcy Jedzeniowi ^^
                               herbaty z biedronki mają niesamowite smaki oraz przecudny zapach ^^
                                                               Ulubieńcy Filmowi ^^
       W tym miesiącu oglądałam tylko jeden film pt "Walentynki". Uwielbiam wszelkiego rodzaju romanse <3

                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz