sobota, 8 kwietnia 2017

Długa nieobecność

Hejka Wszystkim 
Nie było mnie dobre pare tygodni za co przepraszam. Miałam, a nawet mam mnóstwo rzeczy na głowie. Począwszy od 20 marca jestem na praktykach zawodowych. Pierwszy tydzień spędziłam w hotelu na restauracji. Był to bardzo ciężki fizycznie tydzień, była duża ilość gości, codziennie konferencje na 100/300 osób. Miałam parę pomysłów na posty ale przez brak siły nic się tu nie pojawiło. Oprócz praktyk w hotelu uczęszczałam na kurs teoretyczny prawo jazdy. 

Po ciężkim pierwszym tygodniu przyszedł czas na dwa tygodnie w biurze podróży. Myliłam się z myślą,że będą lekie i przyjemne. Jednego dnia msiałam zostać  biurze 12 godzin. Ale teraz wracam do szkoły więc może będzie więcej czas. Dodam posty, z którymi zwlekałam.

Nie mogę się już doczekać wakacji. Tego słońca, ciepełka i błogiego lenistwa.

Miłego Dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz