poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zdjecia z Dni Japonii

Hej Wszystkim !
Jak tam u Was ? Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć z sobotniego wypadu :3
                              Zakładka,którą mój braciszek wygrał w losowaniu :3 oraz przypinki, moja wygrana :3
                                                        Naklejka z Kuroko no Basuke
                                                                   Japan
                                        Miłość -ja pisałam xD
                                          Miłość-pani pisała


                                     Plan i zakładka
                               
                                                     Yuya
                               Tu są moje kartki z kaligrafią
                                        Moje imię i mojej przyjaciółki <3

2 komentarze:

  1. są takie specjalne maty do kaligrafii, na których pisze się mokrym pędzelkiem i od wody mata robi się czarna. Potem można odłożyć ją do wyschnięcia i wszystko co napisałaś zniknie :)

    przy okazji, prowadzę bloga o studiowaniu w UK i moich przygotowaniach do emigracji - zapraszam :)
    www.magdalenelondon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za informację :3 Pewnie, że zajrzę !:D

      Usuń