niedziela, 8 czerwca 2014

Jak zapuściłam paznokcie

Hej Wszystkim !
 Wiele ludzi obgryza paznokcie i ja też miała ten problem wiem jak trudno jest z tym skończyć ale jest to możliwe, trzeba uwierzyć, że się uda.Ja przez 14 lat obgryzałam paznokcie i stosowałam gorzkie lakiery i nic mi nie pomagało.W tym roku na gwiazdkę moja koleżanka kupiła mi lakier do paznokci pomyślałam,że to zwykły lakier ale okazało się,że wspomaga on wzrost paznokcia.Od 6 miesięcy nie obgryzam.
 1. Trzeba bardzo chcieć z tym skończyć
 2. Gdy pomalujecie sobie paznokcie na jakiś kolor by zakryć płytkę paznokcia będzie was mniej kusiło
 3. Vibo ma lakiery które wspomagają wzrost paznokci,z tyłu jest opis.Moim zdanie są świetne.
 4. Sam wzrost nie zakończy problemu,trzeba zacząć kontrolować się.To jest taki test wytrzymałości.
 5. Róbcie sobie jakieś nagrody za wytrzymywanie to was zachęci.
 6. Trzeba również utwardzać paznokcie są do tego specjalne odzywki.
 Nie używajcie za dużo zmywaczy do paznokci i nie skubcie lakieru bo to osłabia płytkę paznokcia.Mam nadzieję,że komuś z was przydadzą się moje rady.
 Miłej Nocy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz