środa, 6 grudnia 2017

Mikołajki

Hejka, jak Wam mija dzień ? Mój rozpoczął się dobrze ale moja szkoła zawsze psuje mi humor. Szczególnie lekcja matematyki, na której nic nie ogarniam. Zdecydowanie nie jestem ścisłowcem. 
Byliście grzeczni ? Czy odwiedził Was dziś mikołaj ? Mnie odwiedził i dostałam troszkę słodkości oraz przepiękne perfumy inspirowane butelką Carolina Herrera Good Girl. Pachnie przepięknie ! Chciała bym by, spadł już śnieg a nie ciągle tylko ten deszcz, mało świąteczny klimat za oknem. W tym tygodniu mam zamiar wybrać się do kina na "Co wiecie o swoich dziadkach ?" mam nadzieję,że będzie tak zabawny jak się zapowiada. A w niedzielę szykuje się sesja, nie mogę się doczekać. Od września na żadnej sesji nie byłam a strasznie to lubię, stanie przed obiektywem daje mi dużo frajdy. Ostatnio nawet zastanawiałam się by wystartować w konkursie Miss ziemi łódzkiej ale uważam,że się nie nadaje haha. Postaram się niedługo stworzyć posta bardziej w klimacie świątecznym. Trzymajcie kciuki by się udało ^^ Przy okazji chciała bym Wam bardzo podziękować za 8 tysięcy wyświetleń mojego bloga, nigdy nie przypuszczałam,że tyle osób go odwiedzi. To mi daje motywacje do pisania klejonych postów i mam nadzieję,że ta liczba będzie coraz to większa. 


Wesołych Mikołajek ^^

2 komentarze:

  1. Taki prezent powinien trafić nie tylko do mikołajkowego buta! :) Good Girl Caroliny Herrery to naprawdę kapitalny zapach, który doskonale pasuje na długie zimowe wieczory. A zbliżają się Walentynki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda na Walentynki jak się patrzy. Zapach cudowny.
      Pozdrawiam !

      Usuń