środa, 9 grudnia 2015

Blokada Myśli

Hejka !
Dziś przychodzę z postem o tematyce, jak zmienić swoje życie ?
Często słyszę od innych,że czegoś nie potrafię,nie nadaję się. Walczę z myślami,że jestem beznadziejna i nic nie potrafię,też tak macie ? To bzdura ! Jeśli ktoś Wam tak mówi, to może być zazdrosny ! Nie pozwólcie sobie wmówić,że jesteście do niczego. Takie podejście nie jest dobre. Niestety dobrze je znam ze swojego doświadczenia. W szkole podstawowej nauczyciel mi powiedział,że to nie przedmiot dla mnie.Od tamtego momentu nienawidziłam matmy aż do technikum.Teraz nikt mi nie mówi,że się nie nadaję ! Uwielbiam matmę, bo ją rozumiem i ćwiczę! Człowiek może osiągnąć wszystko ! Trzeba włożyć wiecej wysiłku i się nie poddać. Jestem osobą o słomianym zapale- gdy coś mi nie wychodzi poddaję się bez walki. Czy Wy też tak macie ? Ostatnio zaczęłam myśleć "Dam radę,wszystko jest możliwe" !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz