sobota, 5 grudnia 2015

Christmas Wish List

Hejka ^^
Święta idą wielkimi krokami,czas wybierania prezentów i zakupów ! Co roku mam problem, jeśli ktoś zadaje mi pytanie "Co byś chciała dostać pod choinkę ?" Nigdy nie wiem co mam odpowiedzieć. Zawsze szukam inspiracji w internecie, na blogach, vlogach, sklepach internetowych. Jeśli macie ten sam problem,może któryś z moich pomysłów Was zainspiruje ^^

  • Książki -jakieś pół roku temu polubiłam czytać więc bardzo chciała bym dostać kolejne tomy serii Pretty Little Liars albo Podaruj Mi Miłość.

  • Pierścionek -Kobiety są jak sroki jak zobaczą,że coś się świeci to lecą tam od razu. Miałam tak jak mijałam jubilera ^^ Uwielbiam delikatne pierścionki dlatego to  będzie idealny prezent.
  • Pendrive- moim zdaniem jest bardzo przydatny.W nowej szkole dużo robie prezentacji i projektów dlatego bardzo się przydaje.Nie lubię nudny więc wybrałam takie z ciekawymi motywami ^^


  • Kubek termiczny-Podobają mi się od dłuższego czasu ale nigdy nie mogę znaleźć idealnego 
  • Aparat Polaroid-ale taki stary oryginalny,marzy mi się taki *o* 
  • Perfumy-odkąd była w Egipcie bardzo spodobały mi się perfumy Francuskiej projektantki Lolity Lempickiej. Zapach mają przecudowny *o* 
  • Głośnik Beats by Dr. Dre Pill 
  • Case-na telefon <3
  • Płytę Justina 

Mam nadzieję,że kogoś zainspiruję ! Miłego wieczoru !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz