sobota, 9 września 2017

Wspomnienia z wakacji

Hej hej 

Niestety nie da się ukryć,że błogi czas lenistwa dobieg końca. Ale nie ma co się załamywać, niedługo święta ! A tym czasem chciała bym Wam opowiedzieć o moich wakacjach, a dokładniej o moim wyjeździe do Władysławowa. Wyjechałam na tydzień z moim chłopakiem, tak jak wcześniej wspomniałam do Władysławowa. W planach mieliśmy, pojechać z naszymi przyjaciółmi ale niestety nikomu nie pasowało. Nigdy się wszystkim nie dogodzi, więc pojechaliśmy we dwoje. Bardzo się cieszę,że tak wyszło bo mogłam go jeszcze lepiej poznać i zbliżyć się do niego.


 Wyjazd zaplanowałam sama, znalazłam tani dom gościnny, w którym mieliśmy własny pokój. Cena za noc wynosiłą 35 zł więc jak na polskie morze, moim zdaniem to tanio, tym bardziej w sezonie. Pojechaliśmy tam bezpośrednim pociągiem w obie strony (koszt 70 zł dla uczniów). Tak więc nie wydaliśmy fortuny na nasze tygodniowe wakacje hahah. Co do wyżywienia- ja zawsze zabieram ze sobą toster więc ,śniadanko i kolację mieliśmy z głowy. Mogę Wam polecić bar/restauracje "Super Nova" mają przepyszne obiady (sniadania też ), bardzo duże porcje za 15/16 zł. Ja miałam problem, by zjeść cały tależ frytek, schabowego i surówek ! Oprócz tego codziennie chodziliśmy na zakręconą frytkę z posybką zielona cebulka (tego najbardziej mi brakuje ).


      Było dość zimno ale udało nam się choć raz popływac w morzu i poopalać ! Za każdym razem gdy wychodziliśmy z mieszkania, szliśmy na partyję w cymbergaja. Mój misio prawie zawsze mnie w tym pokonywał ahah. Przed wyjazdem zakupiłam instaxa mini 8. Chcieliśmy nim porobić kilka zdjęć na pamiątkę ale to wcale nie jest takie łatwe jak myślałam. Mieliśmy duży problem z funkcjami naświetlania !

Zanim udaliśmy się nad morze pisałam z pewnym fotografem o sesję zdjęciową na plaży. Udało nam się zrobić kilka łądnych ujęć. Zabawne jest to,że poznałam fotografa z mojej miejscowości właśnie we Władysławowie. Mam nadzieję,że post się Wam spodoba. Do następnego !






Miłego dnia !

2 komentarze:

  1. Super, że tak tanio udało Wam się spędzić wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeglądać oferty noclegów na olx, czasem uda się trafić super ofertę ^^
      Pozdrawiam

      Usuń