czwartek, 3 sierpnia 2017

Ulubieńcy Lipca 2017

Hej, Hej, Hej !
Dawno mnie tu nie było, zresztą nie pierwszy raz. Nigdy nie mogę się zmobilizować, by coś tutaj napisać. Zawsze wydaje mi się, że to co pisze nikogo nie interesje, albo nie wnosi nic do waszego życia. Mamy już niestety połowę wakacji za nami, ja większość czasu spędziłąm w domu a teraz pracuję w agencji hostess. Pod koniec miesiąca jadę z ukochanym i przyjaciółmi do Władysławowa, nie mogę się doczekać. Mam nadzieję ,że wszystko nam wyjdzie tak jak zaplanowaliśmy. Postaram się by trafiły tu posty z tego wyjazdu ! Ale nie przeciągając już dłużej oto moi ulubieńcy miesiąca:

Ulubieńcy kosmetyczni

Peeling do ust z firmy Evree o zapachu poziomki. 
Ma bardzo przyjemny zapach i dobrze nawilża moje spiezchnięte usta. Jedyny minus jak dla mnie to to,że zostawia po sobie taki smak kretek świecowych.

Oprócz peelingu w moich ulubieńcach znalazł się żel do mycia twarzy z Bioliq do skóry z niedoskonałościami,który dobrze radzi sobie z moimi drobnymi krostkami. 

Serum regenerum do twarzy jest niesamowite, po tabletkach hormonalnych bardzo mnie wysypało i z tym serum i kilkoma innymi kosmetykami pozbyłam się problemu.

A ostatni kosmetyk to bloker z Zaji, zdziałał u mnie cuda haha. Zawsze nadmiernie się pociłam a po nim suche paszki. Jeśli ktoś z Was też ma ten problem, to wie jakie to jest uciążliwe. Polecam, jedyny minus to trochę swędzi po nałożeniu ale idzie wytrzymać.

Ulubieńcy kinowi

W tym miesiącu byłąm z moim ukochanym na dwóch filmach. Wybarliśmy się na nie, ponieważ z kartą Multisport wszystcy zajerestrowani posiadacze kart, dostają dwa bilety do kina w miesiąu lipiec i sierpien. Wybraliśmy się na "Spiderman-Homecoming" oraz "Baby Driver". Drugi tytuł mnie mega zaskoczył i moim zdaniem jest to najlepszy film w tym roku. Polecam go zobaczyć.

Ulubieńcy muzyczni

W tym miesiącu nie mogłąm się oprzeć przeróbce " Despacito" w wykonaniu Fit Lovers oraz Deep House'wych kawałków.



Inni ulubieńcy bez kategori

Moim ulubieńcem jest mój kwiatek (róża), którą dostałam w marcu na dzień kobiet od mojego ukochanego. Jest on co prawda moim ulubieńcem każdego miesiąca, ponieważ to jest jedyny kwiatek,który u mnie przeżył. 
Ulubieńców dużo nie było w tym miesiacu, niestety. Myślę,że w sierpniu będzie ich więcej.
Mam nadzieję,że post się podobał.
Miłego Dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz