piątek, 18 maja 2018

Wygrałam zestaw dla przyszłej mamy - kino kobiet.

Cześć,pomyśleć,że nie opublikowałam jeszcze posta o kwietniowym maratonie,a piszę już  o majowym. Tak to ze mną już bywa,jestem za leniwa,chyba powinnam w końcu coś z tym zrobić,jak myślicie? Jeśli czytacie moje posty,to o tym wspaniałym wydarzeniu pewnie nie raz słyszeliście,bo pisze o tym co miesiąc,ale tym razem zdążyło się coś nowego co mnie zaskoczyło. Jest to już moja 3 odsłona seansów dla kobiet w sieci kin Helios. Tym razem mogłyśmy,przyglądać się,zmaganiom matki 3-ki dzieci z życiowymi problemami. Nie był to film przedstawiony w różowych kolorach i "jak to jest cudownie być mamą". Film "Tully" pokazuje problemy związane z macierzyństwem jak: nieprzespane noce,niegrzeczne dzieci,ból piersi. O filmie można dowiedzieć się więcej np w magazynie Glamour. Mi osobiście bardzo się podobał film,bo jest on naprawdę realistyczny,choć trochę mnie to przeraża haha. Przed każdym pokazem,przed salą kinową wystawiają się sponsorzy i pokazują nam swoje produkty,ewentualnie jak w przypadku kwietniowego kina mieliśmy poczęstunek w postaci bezalkoholowych drinków. Następnie wchodząc na salę kinową,wszystkie kobiety są witane przez posługę kina,która daje ulotki z promocjami,jakieś cukierki,torby i inne dodatki przewidziane przez partnerów np kremy. Podczas każdego takiego wydarzenia wypełniamy losy konkursowe,by później mieć szansę dostania się do konkursów,których jest 9. Każdy konkurs jest dopasowany tematycznie do filmu,który jest przewidziany na dany miesiąc i w tym wypadku było o dzieciach. Moje zaskoczenie,kiedy zostałam wywołana do pierwszej konkurencji. Podeszłam pod ekran razem z innymi wybrankami i pierwsze pytanie "co oznacza-mieć z kogoś beke" akurat jestem w takim wieku,że bez problemu odpowiedziałam na pytanie,poszłam odebrać nagrodę i... dostałam zestaw dla przyszłej mamy ! W prawdzie jeszcze nie planuje mieć dzidzie bo jestem za młoda,ale wygrana i tak mnie ucieszyła. Pod zdjęciami tak jak zawsze wam opiszę co znajduje się w takim zestawie i co dostaliśmy od partnerów seansu.Powiem Wam,że jeśli jeszcze nie byliście na takim wydarzeniu to bierzcie przyjaciółkę,siostrę lub inną przedstawiciele płci pięknej i wybierzcie się do kina bo warto spędzić miło czas w damskim gronie.
 Z takimi torebkami wróciłam do domu,mniejsza dostali wszyscy,a duża to moja nagroda.
 Próbka srebra do higieny intymnej,próbka maści na katarek oraz chłodzący żel do nóg i stup.
 Kilka ulotek jak na każdym seansie,gumy mentos oraz podkłady poporodowe haha !
 Buteleczkę i smoczek dla dzidzi z uroczym konikiem.
 Paczkę z cukierkami/pastylkami miętowymi.
 Tutaj mam trzy opakowania plasterków,które na pewno mi się przydadzą oraz wkładki laktacyjne dla mam.
Śliczny kubeczek.
 Zabawka dla maluszka z piszczałką i gryzakiem.
Tutaj mamy srebro do jamy ustnej.
Miłego Dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz