środa, 20 sierpnia 2014

Paczuszka z Japonii

Hejka !
Wczoraj doszła do mnie paczka z Japonii.Nie mogłam się doczekać kiedy przyjdzie dostałam ja od przyjaciela.Jestem bardzo szczęśliwa z jej zawartości.
                                        # magazyny o modzie #egg  #popteen # gal's
Błyszczyk o zapachu kwiatowym oraz cienie do powiek 
                                      
                                                       słodycze jakieś cukierki,chrupki
                                                    to jest chyba miód ale nie jestem pewna
                                                                    żelki,gumy
                                                  Gumy są urocze z motywem pokemonów <3
                           Arigato Gozaimas Yoshitsugu  :) Miłego Dnia kochani ja uciekam na zakupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz