czwartek, 2 października 2014

Dlaczego nie lubię jesieni

Hejka Kochani !
Ostatnio mało tu bywam a już przeszliśmy przez 2 000 tys odwiedzeń mojego bloga ! Jestem bardzo szczęśliwa bo nie wierzyłam,że uda mi się dojść do takiej liczby.Dziękuję Wam !!!
Jak już pisałam w innym poście nie lubię jesieni.Ma ona swoje plusy i minusy ale ja widzę więcej negatywów.

                                                           Minusy:
               1.Jest zimno i ponuro a ja lubię ciepełko ^^
                2.Pada deszcz
                3.Trzeba zakładać grubsze ubrania
                4.Wakacje się skączyły
                 5.Bliżej próbnego egzaminu
                 6.Nosi się ciemniejsze kolory
                 7.Jestem bardziej leniwa
                 8.I nie mam głowy do nauki
                
                 

                   
                                                    
                        Miłego Dnia !
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz