wtorek, 7 października 2014

Yankee Candle

Hejcia !
Dziś kurier przyniósł mi małą paczuszkę.A w niej 3 woski z firmy Yankee Candle ^^


Pewnie każdy z Was już je zna,a jeśli nie to są to Amerykańskie świece/woski o niesamowitych zapachach ! Ja wybrałam na wypróbowanie: Mandarynki z żurawiną,pianki z ogniska oraz słodką kukurydzę halloweenową.Wypróbowałam już mandarynkę z żurawiną i powiem tyle,że bardzo pięknie pachnie,w krótkim czasie mój dom pachnie tym zapachem.Na początku nie byłam do tych świeczek przekonana ale teraz zmieniam zdanie.Moje zamówiłam ze strony Zapachdomu . Jestem zadowolona z tego zakupu co miesiąc kilka wosków jest przecenionych i kosztują 5,60 a normalna cena to 7 zł To nie tak dużo ^^
                                                                 Miłego wieczoru :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz