niedziela, 5 października 2014

Ulubieńcy miesiąca: Wrzesień

Hejka !
Wrzesień się już skończył kilka dni temu więc postanowiłam zrobić ulubieńców miesiąca.
                                                        
                                                             Ulubieńcy Kosmetyczni:
                                                   Nawilżający balsam do ust z Isany

                                                           
                                                               Ulubieńcy Książkowi:
Kamienie na Szaniec mnie kompletnie zauroczył.Nie lubię czytać książek ale ta jest bardzo interesująca.
                                                           
                                                                 Ulubieńcy Filmowi:
W tym miesiącu nie oglądałam filmów,za to mam jedno anime które bardzo polubiłam^^
                                                                    Guilty Crown 


                                                                 Ulubieńcy Muzyczni:
Te dwie piosenki słuchałam we wrześniu najczęściej. 

Miłego Dnia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz