wtorek, 16 lutego 2016

Brak zajęcia

Hejka ^^
Przychodzę dziś z postem na zabicie nudy. Mam teraz ferie ale tak naprawdę bardzo się nudzę, nie mogę znaleźć sobie jakiegoś kreatywnego zajęcia. Większość propozycji jest banalnych, ale może coś zainspiruje mnie do robienia w inne wolne dni hehe.


1. Poczytaj- nawet jeśli ktoś mówi,że nie lubi czytać to w dzisiejszych czasach, i tak jest zmuszony by to robić. Nie lubisz książek ? Poczytaj blogi, czasopisma albo chociaż stare wiadomości na facebook'u czasem można się uśmiać. 

2. Śpiewać każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej. Pośpiewaj do ulubionej piosenki albo wejdź na karaokeparty i sprawdź się jako piosenkarz/piosenkarka.

3. Rysuj,koloruj- do wyboru do koloru heh. Nie umiesz rysować ? Może czas się nauczyć :D
4. Aktywność fizyczna- łyżwy, rower ,siłka czy co Ci odpowiada. Zabijesz czas,zrobisz kondycje i uwolnisz endorfiny.

5. Ferie to idealny czas na zaległości serialowe/filmowe *o*

6. Można spotkać się ze znajomymi jeśli nie ma się czasu w tygodniu szkolnym ^.^


7. Chcesz podszkolić swoje umiejętności robienia makijażu ? Ja wolny czas wykorzystuje na nauce robienia kresek !

8. Gotowanie ! Ja mam dwie lewe ręce ale w tym roku mam postanowienie nauczyć się gotować :3 
i to tyle miłego wieczoru ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz