czwartek, 25 lutego 2016

Dziury w płytce paznokci

Hejka
Dziś chcę Wam opowiedzieć o mojej pielęgnacji paznokci, po zabiegu z przedłużania żelem i hybrydą. Pierwszy raz miałam robione hybrydy a,że moje paznokcie się przed wizytą połamały, wybrała opcję z przedłużeniem na żel. Paznokcie trzymały się bardzo długo, bo ponad miesiąc. Po nowym roku udałam się na ich zdjęcie. Po wyjściu od pani,która mi je robiła byłam załamana ich stanem ! Gdy postanowiłam zrobić sobie hybrydy, oczekiwała dłuższych paznokci po ich ściągnięciu. Niestety moje paznokcie były krótsze, niż przed zabiegiem. Strasznie miękkie i przezroczyste oraz miałam na płytce wgłębienia ! Na szczęście teraz jest z nimi o wiele lepiej. Polecam Wam na zniszczone paznokcie Regenerum do paznokci. Nie wierzyłam w jego działanie ale naprawdę mi pomógł. Nie mam już dziur i są  wzmocnione. Nie wyglądają jeszcze tak jak bym chciała, ale jest z nimi dobrze. Wraz z regenerum używałam odżywek z Golden Rose. 
 Regenerum
Miłego Dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz