niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowy zawrót głowy

Hejka !
Jak tam u Was ?
Zaczęły mi się właśnie ferie zimowe, z których jestem bardzo zadowolona ! Każdy się cieszy, kiedy może odpocząć od szkoły ! Nastały walentynki, idealny dzień dla zakochanych ! Uważam, że zakochani mają walentynki każdego dnia a nie tylko 14 lutego. Osobiście nie przepadam za tym "świętem".  Co wy robicie w ten miłosny dzień ?  Ja miałam iść z moim misiem do kina, na deadpool'a ale za dużo ludzi i pójdziemy w tygodniu. Zawsze podobały mi się walentynki obchodzone w Japonii. Uważam za urocze ,że dziewczyny robią same czekoladki dla swojego lubego a on odwdzięcza się im w Biały Dzień. Wszędzie w koło widzimy serduszka i kolor czerwony.
   Jak byłam mała marzyły mi się Walentynki jak z Amerykańskiego filmu !
Mężczyzna z bukietem róż albo czekoladkami
Później jakieś kino 
Romantyczna kolacja przy świecach  



Miłych Walentynek Kochani ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz