niedziela, 27 marca 2016

Boku Dake ga inai machi

Hejka
Dziś mam dla Was posta o anime *o* Jestem zauroczona ! Jak wiecie lub nie jetem wielką fanką anime,mangi i wszystkiego co związane z kultura Japonii. Miałam 2 letnią przerwę od anime i mangi, sama nie wiem dlaczego. Na szczęście znowu jestem zauroczona jak za czasów podstawówki ! Chciała bym Wam opowiedzieć o anime,które zdobyło moje serce już po pierwszym odcinku ! Jak napisałam w tytule chodzi tu o "Boku Dake Ga Inai Machi ".  Jest to manga,która wyszłą w sezonie zimowym i jest bardzo polecana. Ja uważam, że jest niesamowita. Nie pamiętam kiedy tak dobre anime oglądałam w prawdzie 2 ostatnie odcinki były średnie ale pierwsze 10-sięć bardzo wciąga.

Boku Dake Ga Inai Machi- opowiada o 29-cio letnim Satoru,który nie odniósł żadnego  sukcesu w karierze i pracuje jako dostawca pizzy. Posiada on jednak pewna umiejętność,która pozwala mu na cofanie się kilka minut w czasie by uniknąć nieszczęścia. Przez pewne okoliczności główny bohater cofa się nagle o 18 lat w tył do czasów podstawówki i próbuje uratować swoją koleżankę Hinazuki Kayo. 

Seria jest bardzo przyjemna i wciąga z odcinka na odcinek. Kreska nie do końca mi się podoba ale do tego tytułu jest idealna. Wszystkim Bardzo Serdecznie Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz