niedziela, 6 marca 2016

Ulubieńcy Lutego

Hejka
Dziś lekki miły i przyjemny post z moimi ulubieńcami ! W prawdzie nie ma ich za dużo ale zawsze coś :)  Cieszę się że ten miesiąc już się skończył bo był trochę pechowy dla mnie.

Muzyczni
W tym miesiącu bardzo spodobały mi się trzy piosenki :



Filmowi
Mój chłopak bardzo chciał iść na "Deadpool'a "i w sumie to jest mój ulubieniec !

Kosmetyczni
Mam dwa ulubieńce 1-wszy to Regenerum do paznokci a drugie to perfumetka z Zary "Cherry Candy"

Mangowi
W tym miesiącu czytałam tylko jedną mange ale bardzo życiową. Opowiada o historii dziewczyny,która pierwszy raz się zakochała i wiąże się z tym wiele kłopotów. Manga nosi tytuł "Koizora"
Ulubione zdjęcie

Ulubiona czynność
Całe ferie przeleżałam z moim misiaczkiem i to była moja ulubiona czynność oraz jazda na łyżwach *o*

Miłego Dnia !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz