niedziela, 13 marca 2016

Joga

Hejka
Jak tam u Was ?
Marzec jest dla mnie bardzo męczącym miesiącem. Zaczęłam uczęszczać na wiele zajęć sportowych. W tym poście chcę Wam przybliżyć Jogę. Byłam dopiero na 3 zajęciach ale poprawę mojego ciała zobaczyłam po pierwszym razie. Przyszłam na zajęcia kompletnie nie rozciągnięta, ledwo mogłam w skłonie dotknąć łydek. Ciężko było robić, niektóre asany bo tak nazywają się pozycje w tym sporcie. Pani instruktorka była bardzo sympatyczna,podchodziła do każdego i mu pomagała. Czułam mięśnie, o których nie miałam pojęcia haha. Najbardziej podoba mi się Savaasana co oznacza pozycja martwego ciała. W tej pozycji mogłam się rozluźnić i zrelaksować. Na moim blogu będą się teraz często pojawiały wpisy poświęcone różnym dyscyplinom sportowym, na które uczęszczam. Jogę ćwiczę w  klubie Rytm taka informacja dla zainteresowanych.

Savaasana
Bardzo pozytywny napis na lustrze 

Miłego Dnia !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz