niedziela, 3 kwietnia 2016

Nowa pasja - pole dance

Hejka
Właśnie spełniłam moje marzenie ! Rozpoczęłam trenowanie pole dance ! Jestem bardzo szczęśliwa. Od kilku lat nie mogłam się przełamać, by iść na zajęcia. Zawsze myślałam, że wszystkie postanowienia noworoczne są bez sensu, bo i tak ich się nie realizuje. W tym roku zmieniła zdanie, bo kilka postanowień już spełniłam ! Od miesiąca trenuje taniec na rurze. Widzę poprawę w moim ciele choć nigdy nie miałam mu nic do zarzucenia. Jestem bardziej rozciągnięta i wytrzymała. Jak mi się uda kiedyś pokażę Wam figury,których się nauczyłam. Ale na to jeszcze przyjdzie czas ;) Masa siniaków i bolące ciało to jest norma po treningu. Trening bez siniaków to trening nie udany ! Jestem dumna z moich wszystkich siniaków bo oznaczają,że daje z siebie wszystko ! Planuje robić więcej postów na temat jogi,fitnessu na trampolinach oraz pole dance co wy na to ? :)

W prawdzie nie stałam jeszcze na rękach ale na głowie owszem ^^
Miłego Dnia ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz