niedziela, 27 listopada 2016

"Jesienna Pielęgnacja"

Hejka
Ostatnio bardzo dużo przeglądałam popularnych "box'ów". Będąc na stażu usłyszałam,że ciekawy jest Joy Box. Faktycznie ta odmiana pudełka jest inna niż wszystkie. Od razu znamy jego zawartość a co więcej możemy ją po części wybrać ! W moim pudełku były cztery podstawowe kosmetyki i dwa do wyboru. Z tego co widziałam z poprzednich edycji możemy wybrać też świeczki z Yankee Candle. Kurier dostarczył mi paczkę mniej więcej w dwa tygodnie.Jestem bardzo zadowolona z produktów i zamierzam częściej je zamawiać. Cena też jest dobra bo 49 zł z kurierem. Najlepsze moim zdaniem jest to,że przy każdym z produktów jest jego sklepowa cena. Mój box to "Jesienna Pielęgnacja".
 Tak wygląda pudełko po otwarciu ^^
 Pudełko jest bardzo dobrze wykonane i wygląda ślicznie.
 Rekonstruktor twarzy z efektem karboksyterapii. Działaja na skórę ujędrniająco i uelastyczniająco. 
 Odżywczy olejek, zawierający wyciągi z nagietka lekarskiego, miodunki plamistej i pięciornika gęsiego, przeznaczony do intensywnej pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Wspomaga ich odbudowę i wzrost.

 LashVolution to serum do rzęs o wysokiej skuteczności, które stymuluje i przyśpiesza wzrost rzęs oraz zwiększa ich objętość i gęstość.To nie pierwsze moje spotkanie z tym serum gdyż stosuje je już 3 miesiące i naprawdę widać efekty.
 Kryształki do kąpieli Radosna chwila Relaksu z naturalnymi olejkami z czerwonego maku i    konopi wpływają na dobre samopoczucie.
Zawieszka Car Jar odświeża i eliminuje zapach w niewielkich pomieszczeniach.
Dostałam zapach Cranberry Pear czyli mniej więcej gruszki w syropie żurawinowym.
Normalizujący tonik-wcierka do skóry głowy.Preparat w formie toniku do stosowania na skórę głowy, normalizujący pracę gruczołów łojowych.
Tak się prezentuje cały zestaw ^^ 
Mam nadzieję,że post się spodobał ^^
Miłej niedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz