piątek, 18 listopada 2016

Włoskie co nieco ^^

Hej Kochani ^^
Mój tata nadal jeździ po Europie i przywozi mi różne słodycze. Dziś chciała bym Wam przedstawić mój nowy nabytek warty polecenia bo jest niesamowity *o* Co do zdjęć będą one coraz lepsze (bynajmniej się staram ^^).  Czy wy też macie teraz bardzo dużo nauki ? Ja mam po parę kartkówek dziennie i już mam dosyć szkoły. Szykuję dla Was kilka postów tematycznych ale nie wszystko jeszcze gotowe. Postaram się dodać je jak najszybciej i mam nadzieję,że się spodobają ^^
Takie dostałam słodycze
 Nie do końca wiem co to ale jest bardzo dobre
 Są to orzechy w czymś ala karmelu przykryte z obu stron waflem *o*
Ciasteczka kakaowe,myślałam,że będą mega słodkie a są słodkie ale bez przesady^^
Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz