wtorek, 1 listopada 2016

Znowu powrót

Hejka
Znowu wróciłam haha , który to już raz. Polubiłam pisanie postów, przelewanie myśli na "papier". Nic nie pisałam ponieważ stwierdziłam,że oprawa graficzna mojego bloga jest uboga. Z racji tego stwierdziłam,że czas kupić lustrzankę i wrócić do pisania. Trochę się u mnie pozmieniało, dojrzałam troszeczkę. W końcu zaraz będę pełnoletnia haha, jak ten czas szybko mija. Bloga założyłam będąc jeszcze w drugiej klasie gimnazjum a już jestem w drugiej technikum. Dużo myślałam na temat bloga ,ponieważ tak naprawdę na niczym się nie znam. Może nie uda mi się, przekazać Wam wiedzy ale chociaż może do czegoś zainspiruje ewentualnie coś Was zaciekawi. W tym roku bardzo dużo ćwiczę i mam zamiar pisać posty nie stricte o zdrowym odżywianiu czy jak byciu fit ale o moich zainteresowaniach. Mam nadzieję,że zostaniecie ze mną na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz