środa, 21 marca 2018

Tokyo Treat - Marzec

Hejka, pamiętacie może posta o box'ie z Japońskimi słodyczami ? Właśnie otrzymałam kolejną sztukę. W prawdzie miałam zamawiać w Lutym,ale przez wycieczkę nie byłam w stanie. Aż nie mogłam się doczekać,kiedy ją odpakuję. Mój chłopak ją odebrał i zabronił mi otworzenia jej bez niego haha. Więc musiałam wstrzymać się do następnego dnia,co nie było do końca łatwe. Zawsze jak coś dostanę,chcę jak najszybciej to obejrzeć. Wytrzymałam i już następnego dnia rano,otworzyliśmy go. Box jest utrzymany smakowo w ujęciu sakury,ponieważ właśnie rozpoczął się sezon Hanami. Jeśli macie ochotę kupić sobie takie pudełko pełne słodkości prosto z Japonii,to mam dla Was zniżkę w wysokości 5$,więc za box premium zamiast 35 $ zapłacicie 30$.
Tutaj Wam podlinkuję stronę ze zniżką : ZNIŻKA 5$ <- wystarczy,że klikniecie w słowo "zniżka" i od razu zostaniecie przekierowani na stronę.
Tak prezentuje się cała zawartość Tokyo Treat razem.
 Veggie Salad Umaibo i Suid Jerky
Umaibo już się pojawiło w poprzednim pudełku,ale dla przypomnienia jest to kukurydziana pałka,przyprawiona na różne smaki. Teraz mamy vegeteriańską sałatę haha. Jeśli oglądaliście anime pt "Dagashi Kashi" już w pierwszym odcinku bohaterka je właśnie ten przysmak. 
Co do drugiej rzeczy - Okropna. Jest to suszona kałamarnica,po wyciągnięciu z opakowania strasznie śmierdzi owocami morza,co rozumiem,ale nie mogłam zmyć tego zapachu z ręki. Ogólnie nie mój smak bardzo żelowane,trudne do gryzienia i słone.
Pucccho Gummy-Hoppe-Chan Cherry
Są to przepyszne,małe żelki w kształcie króliczków,ale je mało widać. Mają smak wiśni i jest on bardzo wyczuwalny. Jestem w nich zakochana. Otwarcie buteleczki możemy,sobie zostawić bo,jest to skoczek jak z dzieciństwa.
Shimi Choco Corn-Milky Red Bean
Czerwona fasola jest bardzo popularna w Japonii. Możemy znaleźć ją w mochi,bułkach,przekąskach itp. Tym razem otrzymałam ciasteczka ? Nie jestem pewna co to jest,ale producent pisze,że jest to przysmak o smaku mlecznej czerwonej fasoli. Szczerze,to jeszcze nigdy nie próbowałam czerwonej fasoli. 
Tajemniczy Produkt - Mochi
Tu nie mogę Wam za wiele powiedzieć o tym przysmaku,ponieważ nie powinien on być w tej paczce. W reklamie i na stronie było mówione o piankach o smaku sakury. Ja niestety nie otrzymałam ich,ale dostałam coś co nie było przewidziane. Są to mochi,ale nie mam pojęcia o jakim smaku. 
Kit Kat Sake
Dostaliśmy trzy małe batony Kit Kat o smaku wina ryżowego,czyli sake. Podejrzewam,że będą one bardzo słodkie,ale jeszcze ich nie próbowałam.
 Melon Bread Cookie i Ginger Tea Hard Candy
MelonPan bo tak jest nazywany w Japonii jest to chlebek melonowy. Zawsze chciałam go spróbować,bo jestem miłośniczką tego owocu. Teraz mam szanse ale to jest ciasteczko. Mam nadzieję,że będzie dobre.
Co do cukierków o smaku herbaty i imbiru,wyglądają jak nasze holsy i myślę,że mogą być kojące dla gardła.
 Sweet Soy Sauce Cracker Share Pack
Są to przepyszne chrupki,a właściwie krakersy ryżowe. Jest to tradycyjną przekąską z Japonii,która jest słodko słona przez naturalną aromatyzację miodem z cukrem i sosem sojowym. Jadłam je już wczesnej gdy robiłam w podstawówce lekcje o Japonii. Zakochałam się i po latach znalazłam je w box'ie. Polecam Wam z całego serca spróbować tego niesamowitego połączenia,choć wiem,że nie każdemu zasmakują.
 Chocolate Kinako Mochi DIY
W każdym podstawowym box'ie mamy zestaw do samodzielnego stworzenia. W tym wypadku trafiło na mochi. W książeczce,którą dostajemy do zestawu,jest pokazane jak mamy przyrządzić nasze łakocie. Możemy polać je czekoladą lub pudrem. Nie mogę się doczekać kiedy to zrobimy. Może nagram dla Was krótki filmik,jak się je robi.
 Coca Cola Peach
Co tu dużo mówić,Japończycy mają o wiele więcej wariacji smakowych niż my tego kultowego napoju.  Dla mnie smakuje jak zwykła Cola z dodatkiem brzoskwini,ale mało wyczuwalnej w smaku. Oczekiwałam czegoś więcej po tym napoju.
 Anpanman Festival Rice Puffs
Są to chrupki ryżowe,często spożywane podczas japońskiego festiwalu lalek czyli Hinamatsuri. Mają one trzy kolory biały,różowy i zielony. Jedne są na słono,a drugie mają smak słodkiego ptysia.
Salty Split Pea Sticks
Jak oglądałam z chłopakiem zawartość box'a nie wierzyłam własnym oczom. W zestawie dostaliśmy, słone paluszki o wyglądzie i smaku groszka. Ciekawi mnie i zarazem niepokoi ten smak.
Sakura Shrimp Potato Ring Party Pack
Są to chrupki ziemniaczane o smaku wiśni (sakury) i krewetek. Bardzo mnie zastanawia to zestawienie smakowe a Was ? Jest to imprezowa paczka,więc mamy dość sporo osobnych opakowań w środku.

Miłego Dnia.

2 komentarze: