środa, 14 marca 2018

Nowości kosmetyczne

Hejka,
Ostatnio intensywnie myślałam nad jakąś zmianą,najłatwiej jest mi zmienić kolor włosów i tak o to zaczęłam, przeglądać strony z inspiracjami. Gdy byłam w przedszkolu miałam śliczne jasne włosy,zawsze chciałam mieć takie z powrotem i to jest ten moment. Wreście zdecydowałam się rozjaśnić całe moje włosy na bardzo jasny blond. Miałam iść do fryzjera by on mi to zrobił,ale za moją długość zawołali oni 150-200zł. Nie lubię przepłacać,a moja mama od 20 lat sama sobie farbuje włosy więc postanowiłam,że oddam się w jej ręce. Weszłam na aplikację Rossmann i poczułam jakby mi czytali w myślach. Trwa właśnie promocja 2+2gratis. Pomyślałam,że to dobra okazja i poszłam kupić rozjaśniacz,szampony i olejek do włosów. Promocja obejmuje 4 inne produkty,nie można wziąć 2 takich samych odcieni farby niestety. Oszczędziłam połowę kwoty jaką miała bym wydać,zamiast 60 zapłaciłam 30zł a 2 produkty mam gratis. W prawdzie jeszcze nie zmieniłam mojego koloru włosów,ale mam zamiar zrobić to jutro. Mam zamiar pokazać Wam jak wyglądałam przed i po. Oprócz tego opowiem Wam,w jakiej kondycji będą moje włosy i jak się sprawdzi olejek.
Zaplanowałam kilka kolejnych postów z mojej wycieczki metodycznej,o której opowiem Wam w kolejnych postach.
 Ten produkt nie kupiłam w Rossmannie,natomiast w Biedronce za nie całe 13 zł. Jest to nawilżający krem-sorbet do twarzy. I powiem wam,że nie miałam lepszego produktu do twarzy,w prawdzie ma on tylko 50 ml,ale jest bardo wydajny. Zapach ma nieziemski,mogła bym go cały czas wąchać haha. Moja twarz jest dość sucha po zimie,a w szczególności po wycieczce gdzie zmarzła. Posmarowałam nim buzie dwa razy i nie mogłam uwierzyć jaka jest gładka i mięciutka. Z całego serduszka polecam ten krem,nie jest to sponsorowane czy coś,t moja własna opinia. Wgl pierwszy raz zetknęłam się z tą firmą,widziałam jej produkty wcześniej,ale nie wzbudziły większego zainteresowania w moich oczach.
Oprócz tego kupiłam dwa szampony z Head&shoulders wiem,wiem nic ciekawego w szamponach nie ma. Używałam już wcześniej tej firmy,ale chciałam wypróbować tego pomarańczowego,ponieważ podobno ma on pomóc na wypadające i łamiące się włosy. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Przekonamy się.

 Kupiłam olejek kokosowy za 14,99 zł, pachnie przepięknie jeśli ktoś lubi zapach kokosowy. Wiem,ze nie wszyscy przepadają za tym zapachem. Moje włosy po ombre są dość słabe,więc często używam różnych olejków do tego. Tego jeszcze nie miałam,ale mam nadzieję,że będzie mi dobrze służył.
 Podczas moich ferii zimowych,postanowiłam zrobić sobie żelowe paznokcie. Wyszły ładnie,byłam mega zadowolona z siebie,ale to co stało się z nimi potem to tragedia. Od tamtej pory nie mogę zapuścić paznokci,łamią się, rozdwajają i wszytko na raz. Jak już byłam w w sklepie to pomyślałam,że poszukam jakieś dobrej odżywki czy olejku. Chcę,doprowadzić je do normalnego stanu sprzed żelu. Zwróciłam uwagę na serum regenerujące z Evree, ma w sobie olejki: z oliwy,winogron,makadamia,ostropestowi,avocado,abisyński,argonowy oraz jojoba. Taka mieszanka nie powinna być zła,od dziś zacznę jej testowanie. Kiedyś używałam Regenerum,ale chciałam spróbować czegoś nowego.
 Ostatnią rzeczą jest rozjaśniacz o kolorze 13-5 platyna. Mam nadzieję,że uda mi się osiągnąć zamierzony cel. O zmianie napisze osobny post,tak jak wcześniej wspominałam.
Miłego wieczoru.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz