poniedziałek, 24 grudnia 2018

Wesołych Świąt !

Cześć, już dziś mamy chyba najbardziej magiczny dzień w roku - wigilia. Dzieciaki już wyczekują na otwarcie prezentów, goście zbierają się powoli, świąteczne dania już się gotują. Jest to z pewnością niezwykły czas, który możemy spędzić z bliskimi. Ja mam mieszane uczucia co do świąt, sam zamysł mi się bardzo podoba i chciała bym wyprawiać niezapomniane święta w przyszłości. Jednak teraz niezbyt za nimi przepadam, wieczne kłótnie i obrażanie się, bo coś się źle zrobiło. Choć przyznam szczerze, że wigilijne potrawy są wyśmienite. Uwielbiam aromatyczny kompot z suszu, którego jako dzieciak nie lubiłam, pikantną zupę grzybową oraz rybę po grecku. Nie może również zabraknąć tradycyjnych pierogów z grzybami i kapustą. Lubię ten cudowny klimat, wszędzie lampki, choinki, do pełni szczęścia brakuje mi tylko śniegu, którego w tym roku niestety nie ma. Marzą mi się święta spędzone w drewnianym domku w górach, dookoła zaspy śniegu, a w środku rozgrzany kominek. Cudownie było, by móc spędzić tak ten niesamowity czas. Ach prawie zapomniałam, nie może zabraknąć cudownych świątecznych piosenek. Zostawiam Wam moją ulubioną playlistę Tutaj .


Chcę Wam życzyć, wielu cudownych momentów z Waszymi bliskimi, by ten czas był wyjątkowy.
Zdrowia, bo bez niego nie można być w pełni szczęśliwym. Byście dążyli do swoich marzeń i celów, bo wszystko jest możliwe. Dużo prezentów, choć tonie one są najważniejsze. Spokoju, byście w końcu odpoczęli po kolejnym roku pełnym wrażeń. 
Wesołych Świąt !


Zdjęcie z internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz