sobota, 6 kwietnia 2019

Sesja w Manufakturze

Cześć, chciałabym się z Wami podzielić efektami sesji zdjęciowej, która zrobiliśmy razem z fotografem w październiku lub listopadzie. Sesja wyszła bardzo spontanicznie. Umówiliśmy się w Manufakturze i postanowiliśmy działać. Nigdy nie miałam sesji w centrum handlowym przy tylu ludziach. Zabrałam tylko jeden strój, bo myślałam, że będzie na zewnątrz, jednak wyszła w środku. Zawsze nowe doświadczenie, warto takie gromadzić. Jeszcze nigdy tyle się nie śmiałam na sesji zdjęciowej, co na tej. Fotograf jest niesamowity. Okazało się, że pochodzi z Łodzi, jednak wyprowadził się do Chicago. Mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty. Zapraszam na mojego instagrama oraz instagrama fotografa, by zobaczyć jego twórczość.

Już za pół godziny wyruszam w kierunku Warszawy, na lotnisko. Więc zapraszam do śledzenia mojej relacji w Rzymie.




Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz