wtorek, 22 października 2019

Ale Paznokcie.

Cześć, przed wylotem do Turcji zapragnęłam długich paznokci w wakacyjnych kolorach. Jednak od trzech miesięcy nie maluję paznokci, jedynie nakładam na nie Regenerum. Jednak wyjazd okazał się dobrą okazją do ich stylizacji. Moja gama kolorów zamyka się w kolorach neutralnych, bez żadnych jaskrawych odcieniach. Jednak chciałam czegoś innego. O godzinie 17:30 zdecydowałam, że pobiegnę do najbliższego punktu Ale Paznokcie i się zaopatrzę w coś nowego. Kupiłam żel, by przedłużyć moje paznokcie, do tego pędzelek. Jeszcze chciałam kupić lakier w pastelowy odcieniu, wysłałem zdjęcia do chłopaka i zadzwoniłam, który wybrać, w tym samym momencie rozładował mi się telefon. Nie wiedziałam, który nr powiedział, więc kupiłam dwa. Jak się okazało w domu, oba były błędne. Dzięki temu moja kolekcja powiększyła się o dwa pastelowe kolory.
Niebieski/miętowy jest w kolorze nr 123, a żółty 125.
źródło.Pinterest

Takie paznokcie (tylko gorzej wygladające) zrobiłam na wyjazd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz