wtorek, 10 grudnia 2019

Pomysł na prezent dla Babci

Cześć, tym postem chcę rozpocząć serię świąteczną. Wprawdzie dodam kilka postów nieświątecznych, jednak chcę Wam przedstawić wcześniej pomysły na prezent. Serię zacznę moim zdaniem od osoby, której najtrudniej kupić prezent, bo „ma ona wszystko”, mowa tu o kochanej babci. Te kobiety najpierw opiekują się swoimi dziećmi, a potem pomagają im przy swoich wnukach. Warto o nich pamiętać, bo to jest najlepszy prezent, jaki możemy im dać, czyli poświęcony czas. Ja z jedną moją babcią mieszkam, a do drugiej często chodzę, bo mieszka kilka bloków dalej, ale jest wiele ludzi, którzy muszą jechać np. do innej miejscowości. Moim zdaniem tym złotym kobietom trudno jest coś kupić, ucieszą się, ze wszystkiego, co dostaną. Dlatego i chciałabym Wam pokazać moje pomysły na prezent dla nich.

Herbamedicus — Szwajcarska maść końska. 
Genialna seria maści, która jest robiona z naturalnych składników. Sama ją polecam nie tylko dla babci, ale dla każdego, kto ma bóle kości, stawów. Moją ulubioną jest Herbamedicus Forte, która fantastycznie rozgrzewa, np. na nogach pojawiają się czerwone plamy od ogrzania, ale ból ustaje. Są też maści chłodzące lub z innym zastosowaniem np. natłuszczające z nagietka. Koszt ok. 20-30 zł


Suplement diety wspomagający pracę serca. 
Warto zadbać o zdrowie naszych bliskich. Dlatego w tym roku drugiej babci kupiłam Vicard. Cena w Rossmannie to ok. 25 zł

Ręcznie robione prezenty. 
Nikt nie ucieszy się z ręcznie robionych prezentów jak babcia. One doceniają najbardziej poświęcony czas na wykonanie prezentu. Takim pomysłem Diy mogą być np. mydełka, kule do kąpieli, ciasteczka zrobione przez nas i ślicznie zapakowane.
źródło; Pinterest


Ciepły koc. 
Myślę, że kocyk jest bardzo uniwersalnym pomysłem, a zarazem przydatnym. Jeśli widzicie, że babcia nie ma końca lub ma już zniszczony, to macie już dla niej prezent.


Myślę, że tak naprawdę można kupić na prezent wszystko, co się chce. Jednak to są moje pomysły, zresztą już przetestowane. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą. 
Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz