wtorek, 3 grudnia 2019

Świąteczna Wish Lista 2019

Cześć, kiedyś co roku na moim blogu, pojawiała się wish lista na święta. W tym roku również chciałabym Wam pokazać rzeczy, które mnie zainteresowały. Z moimi znajomymi, rodziną wymieniamy się listami co chcielibyśmy na święta, by nie kupować nietrafionego prezentu. Myślę, że jest to dobry pomysł, bo każdy jest szczęśliwy. Może dzięki tej liście ktoś znajdzie coś dla siebie. W tym roku chciałabym:
źródło: Pibuya
Krem do rąk w piance stworzony przez Agnieszkę Grzelak, którą swoją drogą uwielbiam. Jest bardzo inspirującą i pozytywną osobą. Jej krem do rąk w postaci pianki jest genialny.
źródło: Sephora
Maskę w sztyfcie z Sephory. Bardzo ciekawy pomysł, można bez problemu nałożyć taką maseczkę.
źródło: Empik
 Kolejną pozycją jest książka "Pan Romantyczny" zaciekawiła mnie zajawka na odwrocie i chciałabym ją przeczytać.
źródło: Empik
Kolejną książką jest "Riverdale Dzień Wcześniej". Dla fanów serialu może to być świetna pozycja, ponieważ opowiada wydarzenia dzień przed akcją serialu.
źródło: Empik
A to ostatnia książka z mojej wish listy, czyli "Przyjaciele Ten o Najlepszym Serialu Na Świecie".
źródło: Empik
Chciałabym również grę planszową "Gierki Małrzeńskie". Widziałam test tej gry i bardzo chcę ją wy testować.
źródło: Many Mornings
Chciałabym również super słodkie skarpetki, do których się przekonałam ostatnim czasem. 

A co jest na Waszej wish liście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz