środa, 1 kwietnia 2020

Twój cel to...

Cześć, mówiłam już, że mam ostatnio duże pokłady energii. Przez ostatnie 8 miesięcy nie zrobiłam tyle ile w ciągu ostatnich dwóch tygodni! Może to przez wiosnę (choć pogoda niezbyt wiosenna), a może z powodu, że już wystarczająco czasu zmarnowałam. Ważne jest, że wzięłam się za siebie. Co miesiąc staram się sobie obrać za cel, wprowadzenie nowego nawyku do życia. Wprawdzie nie o tym chcę dziś napisać, ale taki krótki wstęp co u mnie nie zaszkodzi.

Twój cel to... 

No właśnie, o co w tym chodzi ? Jakiś czas temu przeczytałam na grupie na Facebooku jakie są najlepsze suplementy diety na zdrowsze i gęste włosy. W taki sposób dowiedziałam się o marce Twój cel to. Postanowiłam wypróbować ich cel na gęste i długie włosy, czyli Biotyna 4xTak. Mają bardzo dobry skład, oraz papierowe opakowanie, cała paczka zapakowana w karton bez zbędnego plastiku! Wprawdzie dopiero dostałam przesyłkę, ale nie mogę się doczekać stosowania. Zamierzam co miesiąc robić zdjęcie moich włosów, by zobaczyć efekty, które mam nadzieje będą super. 


Używaliście ? A może chociaż słyszeliście o tym ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz