czwartek, 28 stycznia 2016

Słodka przekąska

Hejka
Znowu mnie nie było jakiś czas. Nie miałam weny do pisania. Przez cały styczeń miałam praktyki zawodowe w biurze turystycznym. Wiele się można nauczyć. Z pozoru myślałam,że nie ma co robić w biurze dla praktykantki ale to bzdura ! Miałam bardzo dużo pracy a dokładniej moja praca opierała się na papierkowej robocie i pamięci ! Ale ten post nie jest o moich praktykach tylko o ciasteczkach !
Szybki przepis na przepyszne ciastka na dwa sposoby. A dokładniej różnią się składnikami. Moje propozycje:

Pierwszy sposób
Składniki:
~Ciasto francuskie
~Wasza ulubiona czekolada

Drugi sposób
Składniki:
~Ciasto francuskie
~owoce (najlepiej z puszki)
~Jedno żółtko
~Cukier

Wykonanie:
~Rozwiń ciasto
~Pokrój je (pokroiłam na kwadraty )
~Nałóż wybrany składnik na środek ciasta
~Zaginaj rogi do środka
~włóż do nagrzanego piekarnika na 20  minut


                                            tak wyglądają przed wejściem do piekarnika :3


Smacznego ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz