poniedziałek, 4 stycznia 2016

Te dni

Macie takie dni kiedy wszystko idzie, nie tak jak byście tego chcieli ? Chyba nikt za nimi nie przepada a wciąż są w naszym życiu. Może mają swoje zadanie by np innym razem zdarzyło się coś dobrego. Takie dni potrafią zepsuć nam humor. Jeszcze nie opracowała metody, by "te dni" stały się lepsze. Gdybyśmy je sobie umilili, to byśmy nie mieli złych dni. Ja dziś miałam zły dzień. Zaczęło się od comiesięcznej dolegliwości płci pięknej. Z bólu w nocy nie mogłam spać, zmienili mi plan w szkole i teraz każdego dnia kończę o 16 + godzina powrotu do domu. Nowy rok zaczyna się dla mnie fatalnie. Wiem,że zawsze może zdarzyć się coś gorszego ale dla mojej osoby to jest mała tragedia. Nie będę miała czasu dla chłopaka i znajomych co dopiero na zajęcia sportowe. W takie dni mam ochotę się w kogoś wtulić,wypłakać się i pójść spać. Bycie osobą bardzo emocjonalną nie jest fajne hehe.

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz